Термопластичний ЕВА клей-розплав для крайки для швидкості склеювання від...
Двокомпонентний поліуретановий клей для укладання сходинок, порогів і...
Одно- або двохкомопнентна ПВА дисперсія Kleiberit 303,2 груп навантажень...
Реактивний однокомпонентний поліуретановий клей для дерева Kleiberit...
Однокомпонентний водостійкий поліуретановий клей PLASTIPOL 444 класу D4...
Класичний однокомпонентний ПВА клей для дерева Клейберіт 300.0. Клей...
Багатоцільовий універсальний контактний поліхлоропреновий клей Kleiberit...
Реактивний поліуретановий клей-розплав для приклеювання крайки Kleiberit...
Швидкосохнучий реактивний ПУР клей Клейберіт 501.8 групи навантаження...
Універсальний готовий барвник (бейць) "ISI" 0324 темний горіх від...
Поки що відсутні
Нітробарвник (бейць, морилка, фарбник, просочення) для дерева Лютофен Г...
Нітробарвник (бейць, морилка, фарбник, просочення) для дерева Лютофен Г...
Синтетичний лак Mipa Yacht- und Bootslack спеціально призначений для...
Синтетичний лак Mipa Yacht- und Bootslack спеціально призначений для...
TECNOPUR P-40 – це однокомпонентний, високоякісний,...
TECNOPUR P-40 – це однокомпонентний, високоякісний,...
PROTOVIL D4 – це полівінілацетатний клей класу водостійкості D4 і...
PROTOVIL D4 – це полівінілацетатний клей класу водостійкості D4 і...
Поки що відсутні
Теги
Переглянуті товари
Синтетичний лак Mipa Yacht- und...
3/18545
Новий товар
Синтетичний лак Mipa Yacht- und Bootslack спеціально призначений для герметизації благородних дерев’яних поверхонь човнів і яхт. Також його використовують для внутрішніх поверхонь човна, як безбарвне глянцеве покриття на раніше пофарбованих поверхнях, а також для внутрішніх та зовнішніх садових меблів.
У наявності з:
Кратність | 2.5 |
Кратність ціни | 2,5 |
Фасовка кг (л) | 2,5 л |
Країна-виробник товару | Німеччина |
Виробник | MIPA |
Yacht- und Bootslack від Mipa – це лак на основі розчинників та без ароматизаторів для захисту і герметизації благородних дерев'яних поверхонь човнів і яхт вище ватерлінії. Лак не підходить для покриття частин човна, які постійно контактують з водою, до прикладу корпусів човнів. Через високу водостійкість, тиксотропність, ударостійкість та швидкість висихання лак Yacht- und Bootslack також дуже часто використовувують для внутрішнього оздоблення човнів, таких як меблі, двері, дерев'яні панелі та як безбарвне глянцеве покриття на раніше пофарбованих поверхнях, а також для внутрішніх і зовнішніх садово-паркових меблів.
Характеристики лаку для яхт Yacht- und Bootslack від «Mipa»:
Рівень блиску лаку: глянцевий, шовковисто-матовий.
Основа лаку - поліуретанова алкідна смола, ароматичні та аліфатичні вуглеводні, гліколетер, добавки.
Колір – прозорий.
Питома вага - 0,92 г/см³ згідно стандарту DIN 51 757.
В'язкість лаку – 75 секунд, 4 мм згідно стандарту DIN 53 211.
Лак для яхт Yacht- und Bootslack не підпадає під жодну категорію ЛОС.
Лакування – готовий до нанесення за допомогою пензлика, або валика.
Час висихання лаку для яхт Mipa Yacht- und Bootslack при 20 °C:
- сухий від пилу через 30 хвилин.
- повторне покриття через 6-8 годин.
- шліфування через 24 години.
Час висихання лаку може затягнутися у випадку деревини, багатої на активні речовини, до прикладу дуб, тропічні породи.
Витрата лаку в залежності від поглинальної здатності основи 13 м²/л.
Лак для яхт Yacht- und Bootslack від Mipa зберігають щонайменше 3 роки у закритій оригінальній упаковці.
Рекомендації по застосуванню лаку для яхт Mipa Yacht- und Bootslack:
Температура поверхні та навколишнього середовища не повинна бути нижче +5 °C або вище +35 °C. Вологість повітря макс. 80%. Перед застосуванням лак добре перемішати.
Основа повинна бути міцною, сухою, чистою, без домішок і речовин, що погіршують адгезію, до прикладу віск, жир, інший лак і т.д. Залишкова вологість деревини не повинна перевищувати 15%. Ретельно обробіть всю деревину, багату на смолу або жири, засобом Mipa Universalverdünner, дайте поверхням посвітліти і видаліть смоляні плями. Видаліть деревину, що відшарувалася. Перед нанесенням лаку Mipa Yacht- und Bootslack злегка відшліфуйте деревину (наждачним папером з зернистістю 240) і видаліть пил. Гострі краї деревини повинні бути видалені. Повністю видаліть старе лакофарбове покриття, що відшарувалося, потріскалося та облупилося. Видаліть залишки жиру, масел і силікону. Старі покриття, які добре тримаються, злегка відшліфувати.
Деревину, схильну до синяви, слід заздалегідь обробити засобом Mipaxyl Spezial. Для внутрішніх робіт нанесіть один шар лаку Yacht- und Bootslack як ґрунтовку, а потім 2 - 3 шари лаку Yacht- und Bootslack. Для достатнього захисту нанесіть щонайменше 2 шари. Дотримуйтесь часу висихання між шарами.
У випадку з матовими фарбами на основі синтетичних смол початково високий глянець знижується в процесі висихання. Остаточний рівень блиску досягається лише через кілька днів після висихання. Нестача денного світла (дефіцит ультрафіолетового випромінювання), тепловий і хімічний вплив, наприклад, пари миючих засобів (хлорид амонію), клеїв, фарб і герметиків, можуть спричинити пожовтіння поверхні прозорих, білих і світлих кольорів. Це характерно для фарб на основі синтетичних смол і не є дефектом продукту.
Для того, щоб покриття прослужило якомога довше, покриття слід перевіряти на наявність можливих пошкоджень не рідше одного разу на рік. Будь-які пошкодження повинні бути професійно усунені.
Наносити лак Yacht- und Bootslack тільки в добре провітрюваних приміщеннях. Не курити, не їсти і не пити під час роботи. Зберігати в недоступному для дітей місці. Зберігати подалі від продуктів харчування, напоїв та кормів для тварин. Не вдихати пари / аерозолі. Носіть відповідний захисний одяг під час роботи.
Очищайте інструменти відразу після використання або в разі тривалої перерви в роботі засобом Mipa Verdünnung UN або Mipa Verdünnung UN 21. Після використання щільно закрийте контейнер і ненадовго переверніть його догори дном.
Наразі коментарі відсутні.